Workout.

sporty26Długo mi zajęło zanim zdałam sobie sprawę, że bieganie, które do niedawna dostarczało mi jedynie bólu łydek, faktycznie sprawia mi wielką frajdę. Usunęłam licznik kalorii, przypominający, że do spalenia wszystkiego na co mam ochotę musiałabym nieskończenie biegać przez co najmniej tydzień. Wyłączyłam frustrujący głos aplikacji, popędzający mnie w najmniej korzystnym momencie. W końcu zaczęłam biegać sama dla siebie i wierzcie mi, że auto-motywacja działa najlepiej!

OYSHO – bluza/jumper OYSHO – top ADIDAS – spodenki/pants NIKE – buty/shoes BY DZIUBEKA – bransoletka/bracelet

sporty22 sporty24sporty25 sporty33sporty34 sporty36

8 myśli nt. „Workout.

  1. Bo bieganie to sposób na życie :D Pamiętam czasy, kiedy zaczynałam, kilometr wydawał mi się męczarnią, teraz się z tego smieję przy moich stałych 8 km co drugi dzień :D W dodatku to najtańszy z możliwych sposób na sylwetkę – wystarczą buty odpowiednie do podłoża, po jakim biegamy, i dobry biustonosz sportowy – strój wierzchni może być dziełem przypadku całkowitego. Polecam wszystkim :D

  2. Nawet biegając wyglądasz świetnie, a to nie lada wyczyn ;) Widać, że świetnie czujesz się przed obiektywem,brałaś już może udział w konkursie Matarni na udział w ich jesiennej kampanii reklamowej? :)

Skomentuj

