It’s Etno style!

IMG_2397
Etnic style as an metaphore of my blissfull summertime freedom state, meaning out in space and lacking the ground thinking. Temporarily I disconnect myself from adulthood, from the Greek islands I move to the Indian plains…Across my head other far away lands, not really  fortunate for my family. Before I settle down for good and return to my  organised nature, I present my own interpertation on North America’s nature.
Thanks to the special Assistant Nadia!
Photos Rafał Kłos

Etniczny styl to aktualna przenośnia mojego wakacyjnego stanu błogiej wolności, czyli bujanie w przestworzach i totalny brak przyziemności. Przeżywam chwilowe oderwanie od dorosłości, z greckich wysp przenoszę się na indiańskie stepy…Na nieszczęście moich bliskich, w głowie mi jedynie kolejne odległe klimaty. Zanim więc na dobre osiądę na miejscu i wrócę do mojej poukładanej natury, przedstawiam wam moją interpretację na Północno Amerykańskie równiny.
Podziękowania dla specjalnego Asystenta Nadii!
Zdjęcia Rafał Kłos

ATMOSPHERE – blouse; pants; earings dzięki LOLITA BUTIQE; ZARA – shoes;
ATMOSPHERE – bluzka; spodenki; kolczyki dzięki LOLITA BUTIQUE; ZARA – buty

IMG_2464IMG_2452

27 myśli nt. „It’s Etno style!

  1. Trafiłem na Twoją stronę dzięki wywiadowi jaki udzieliłaś onetowi. Piękna z Ciebie dziewczyna i masz świetne stylizacje z tego co zdążyłem zobaczyć. Będę tutaj regularnie zaglądał bo jest na co popatrzeć :)

    PS Jeśli mogę zapytać, ile masz wzrostu?

  2. Oskar w kategoriach: zdjęcia (P. Kłos), stylizacja (Ty), scenografia (kto?), pomysł (blond indiańska piękność, coś niesamowitego i oryginalnego. Chciałoby się powiedzieć: dlaczego nikt jeszcze na to nie wpadł?), makijaż (kto?), piękno kobiecości (Ty) i poza wszelką kategorią: opalone nogi. czegoś tak ładnego i pomysłowego jeszcze nie widziałem. Rozwijasz się moja droga. Fajnie.

Skomentuj

