Simple sweet suit

IMG_7594

My fashion instinct decided to stay in the city and leave me to my chillin weekend. I took the moment and threw on everything I told myself not to… Worn sneakers, sweater and too big pants, all in electric release! It feels like wearing a dose of energy, after all, spring requires some colour!

Mój zmysł fashionisty postanowił zostawić mnie majówkowej swobodzie i zrobić sobie wolne. Korzystając z okazji, wrzucam  na siebie wszystko to, czego mówiłam sobie, że nie powinnam… Powycierane trampki, sweter i za duże spodnie, w całkowicie elektrycznym wydaniu!  Czuję na sobie prawdziwą dawkę energii, w końcu na wiosnę kolor zobowiązuje!

HOLLISTER – pants; ZARA – sweater; RIVER ISLAND – sneakers; ST EMILE – shirt;
HOLLISTER – spodnie; ZARA- sweter; RIVER ISLAND – tenisówki; ST EMILE -koszulaIMG_7591IMG_7579IMG_7578

15 myśli nt. „Simple sweet suit

  1. Kochana, w którym języku napierw piszesz tekst? Mam wrażenie że najpierw po angielsku a potem do wersji polskiej za bardzo się sugerujesz tą pierwszą. Nie zawsze wszystko brzmi dobrze po polsku ;)
    Look idealny na majówkę! Te kolory wspaniale pasują do mocnego słońca!

    • To zależy jak mi wyjdzie, czasem najpierw po polsku czasem po angielsku, ale to fakt, często nie uda mi się tego samego uzyskać w dwóch wersjach, ale dziękuję kochana wezmę to pod uwagę w następnym wpisie: ))!

Skomentuj

