Blogger!

OutgoingTaste_-5

Lately,quite surprisingly I have been described as a bloger/fashionist. Rebellious at first it got me thinking, does two years of writing identify me really with this vivid subculture? Is it well seen for a law student to call herself like this? It occured to me that I felt totally great with this new title of mine! With proud I’m pushing it in front of the other defining me words! Confessor of free mind and style, that’s the whole characteristics of the blogger spirit! From now on I will show it off!
Zdjęcia Rafał Kłos

Ostatnio, zupełnie przypadkowo zostałam przyporządkowana do dwóch pojęć bloger/fashionista. Zbuntowana początkowo zaczęłam się zastanawiać czy faktycznie dwa lata identyfikują mnie z tą barwną subkulturą. Czy przystoi mi, studentce prawa tak się przedstawiać? Dochodzę do wniosku, że czuję się świetnie z moim nowym tytułem, dumnie zamierzam go pchać przed szereg pozostałych identyfikujących mnie pojęć!  Wyznawca wolności myśli i stylu ot cała charakterystyka osoby blogera! Od dziś się tym afiszuję!
Photos Rafał Kłos 

ZARA – dress; H&M – sweater; RESERVED – jacket; MICHELE NEGRI – boots; BRYLOVE – sunnies; Dorota Czarnecka – bracelet
ZARA – sukienka; H&M – sweter; RESERVED – kurtka; MICHELE NEGRI – kozaki; BRYLOVE – okulary; Dorota Czarnecka – bransoletka;

OutgoingTaste_-2OutgoingTaste_-4OutgoingTaste_-6 OutgoingTaste_-7 OutgoingTaste_-8 OutgoingTaste_

13 myśli nt. „Blogger!

Skomentuj

